اخبار روز

فراخوان ارسال مقاله به همایش فولاد ۴۰۳

فراخوان ارسال مقاله به همایش فولاد ۴۰۳

۲۰:۱۴ ۱۹ تير ۱۴۰۳

بدينوسيله از پژوهشگران دعوت می گردد آخرين دستاوردهای تحقيقاتی و تجربی خود در حوزه فعالیت شرکت را در قالب مقاله، حتی المقدور مرتبط با شعار این همایش با عنوان ”فناوری‌های موجود و نوآورانه بازیافت پسماندها در فرآیند تولید فولاد سبز“ طبق فرمت همایش تهیه و پس از بارگذاری اصل مقاله در سایت سمپوزیوم به آدرس http://steelsymposium.ir/403، ۳ نسخه پرینت از مقاله بدون مشخصات نویسندگان به همراه فرم مشخصات نویسندگان را به آدرس دبیرخانه ارسال نمایند. مهلت ارسال مقالات تا تاریخ ۳ مرداد ۱۴۰۳ است.

همچنین ششمین جشنواره نوآوری های برتر در صنعت فولاد همزمان با همایش فولاد ۴۰۳ برگزار خواهد شد و از ۳ طرح برگزیده با اهداء لوح و دادن فضا در نمایشگاه بین المللی فولاد قدردانی می گردد. لذا از پژوهشگران دعوت می شود که با تکمیل فرم مربوطه و ارسال آن حداکثر تا تاریخ ۱ شهریور ماه ۱۴۰۳ به آدرس ایمیل انجمن آهن و فولاد در این جشنواره مشارکت نمایند.

از همه مقالات و طرح‌های پژوهشی پذیرش شده در این همایش، براساس آیین نامه های پژوهشی شرکت حمایت خواهد شد. لذا همکاران گرامی پس از پذیرش مقالات جهت تکمیل فرمها و بهره مندی از حمایت های پژوهشی به واحد تحقیق و توسعه مراجعه نمایند. 

منبع : خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا